Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Selasa, 16 Februari 2016

Typing...

Assalammualaikum,

mood: Job Hunting
at: Cyber Cafe

     Jobless and Loveless, tu lah ayat2 yang aku gunakan buat kawan-kawan yang dah lama tak jumpa dan tiba-tiba bertanyakan khabar. Kalau jobless tu faham-faham je la apa kan... tapi ayat loveless yang digunakan bagi mengelakkan soalan2 berkaitan couple, tunang dan kahwin diberikan... Serius... aku tak suka nak menjawab soalan2 tu....


Lama tak menulis, aku rasa macam bakat menulis aku mungkin sikit-sikit hampir dikikis pergi, padahal itulah bakat yang menjadi kebanggaan aku dalam diam. Well, I need something to make myself smile at least...

Banyak benda yang mengganggu fikiran aku sejak kebelakangan ni antaranya ialah Jobless ni... aku rasa aku nak mohon jadi guru tadika buat sementara ni... Aku rindu dikelilingi dengan kanak-kanak... seperti masa aku tingkatan 4 dan 5... mungkin kat situ aku gembira...entahlah... doakanlah seganya dipermudahkan buat aku....