Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Rabu, 23 Februari 2011

Alahai Abg Rosyam...

Salam samua, agak-agak korang la aku nak cerita pasal apa? 
hahahahahaha...pasal filem dia??, pasal gosip dia??, oh no...(dengan sombongnya)..hahahahaha,
 aku sebenarnya ingin berkongsikan pengalaman sepanjang minggu ini iaitu pergi melihat
 tayangan 'KEMBAR SIANG' di Puncak Alam dan dapat berkongsi pengalaman dan melihat sendiri abg Rosyam Nor di depan mata pda ptg tdi. xcaya??... mestilah, sebab tak da bukti....hahahahahaha....
Alhamdulillah aku sempat merakamkan gambar abg Rosyam 
semasa dia sedang berucap panjang di depan tetapi tak sempat la pulak
 aku untuk bergambar bersamanya kerana selepas habis program 'Wacana Seni' tersebut aku terus bergegas pulang memandangkan ramai yang mengerumuni abg Rosyam. 
aku ni bukan boleh, kalau dah ramai sangat aku cepat rimas jadi aku pergi macam tu je.
 begitu juga dengan 'Kembar Siang', disebabkan hp aku tak da kamera, 
aku juga tidak berpeluang merakam apa-apa kenangan pada malam itu....
sume kenangan hanya tersemat kemas di dalam hati.  
walaupun aktiviti minggu ini terasa penuh tetapi aku terasa gembira dengan semua yang aku lalui...hahahahaha...bkn semua yang dapat merasai peluang melihat cerita yang masih belum ditayangkan di pawagam....:-P


ketika ditemu bual oleh Pn.Umi



abg Rosyam Nor dngan brsemangatnya bercakap

Ahad, 13 Februari 2011

KiSaH sI pEnGeMbArA

Pernah duka seakan sendiri,
gelora melanda tawa tiada mulanya,
sunyi harapan tanpa tujuan,
suratan dulu belum terurai.

keheningan sunyi memanggil dasar sanubari,
terkenang damai yang enak bersemadi,
mula bercerita kisah sendiri,
di dalam kembara yang tiada henti,

pernah setitis keringat membakar tanpa jemu,
mengharap diri disinari cahaya,
pernah hati sendiri sayu,
gugur ke tanah bergetar jiwa,

pernah diri mengukir kesetiaan hati,
untuk tatapan semua bidadari,
mana mungkin gagah ku berdiri,
tanpa tongkat sakti,
yang kini menggigit tangkai hati.

ingin ku ditemani bintang,
inginku bersama malam,
mengukir segala yang terindah
meninggal segala hitam tanda noda,
supaya kelak tiada akhirnya.




zue_zue.com
7.22 malam
13/2/2011

Jumaat, 4 Februari 2011

Bowling...oh...Bowling...

agak lma ak ngan fmly xmain bowling kli trakhir pn msa
 abg msih bljar kt Alor Star.
hahaha...skrng msing-msing dh jauh time cm ni la nk kmpul pn smua 
adik-brdik ..hehehehehe...
wlau pn ak pnya adk-brdik xlah srmai orng lain
tpi kmi gmbra bla dpt sessekli brkmpul brsma...pas ni tnggu cuti sem la plak kot...
huhuhu...
pa pe gmbra sngat tdi....
ni la aksi2 para pemain......syg nye ak bkn pmenang....huhuhu