Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Rabu, 23 Februari 2011

Alahai Abg Rosyam...

Salam samua, agak-agak korang la aku nak cerita pasal apa? 
hahahahahaha...pasal filem dia??, pasal gosip dia??, oh no...(dengan sombongnya)..hahahahaha,
 aku sebenarnya ingin berkongsikan pengalaman sepanjang minggu ini iaitu pergi melihat
 tayangan 'KEMBAR SIANG' di Puncak Alam dan dapat berkongsi pengalaman dan melihat sendiri abg Rosyam Nor di depan mata pda ptg tdi. xcaya??... mestilah, sebab tak da bukti....hahahahahaha....
Alhamdulillah aku sempat merakamkan gambar abg Rosyam 
semasa dia sedang berucap panjang di depan tetapi tak sempat la pulak
 aku untuk bergambar bersamanya kerana selepas habis program 'Wacana Seni' tersebut aku terus bergegas pulang memandangkan ramai yang mengerumuni abg Rosyam. 
aku ni bukan boleh, kalau dah ramai sangat aku cepat rimas jadi aku pergi macam tu je.
 begitu juga dengan 'Kembar Siang', disebabkan hp aku tak da kamera, 
aku juga tidak berpeluang merakam apa-apa kenangan pada malam itu....
sume kenangan hanya tersemat kemas di dalam hati.  
walaupun aktiviti minggu ini terasa penuh tetapi aku terasa gembira dengan semua yang aku lalui...hahahahaha...bkn semua yang dapat merasai peluang melihat cerita yang masih belum ditayangkan di pawagam....:-P


ketika ditemu bual oleh Pn.Umi



abg Rosyam Nor dngan brsemangatnya bercakap

2 ulasan:

  1. teman tak pergi hari tu.
    dengar dari rumah je.
    rasa rugi pon ada. Rosyam memang style.

    BalasPadam
  2. hahahahaha, rugi sngt sb dia mang bnyk bg smangat utk kta brjya dlm idup ni...bleh dktakan dia bleh jd sbgai idola kta la...

    BalasPadam