Isnin, 10 September 2012

TeNgOk WaYaNg...

Assalammualaikum,
Macam lama ja tak menulis di sini, dah berhabuk tak disusun dan masih belum berwajah baru. Aku rasa di rumah kat Kedah je aku boleh luangkan masa lama2 dengan blog aku untuk sesi 'Berwajah Baru', kalau dekat kolej...rasanya macam susah je. Broadband plak ari ni mcm siput.... 

Entry kali ni cuma nak cerita pasal movie The Watch. Semalam, bersamaan 9 September 2012... aku dengan Nad pergi tengok wayang dekat Space u8 Shah Alam. Bosan punya pasal dan melayankan kehendak Nad yang nak sangt pergi tengok wayang, pada asalnya Nad nak tengok The Possession, jenuh la aku fight ngan dia tuk tengok cite lain... (tak berani aku tengok cite owg kena rasuk2 ni), last minute bru la  ktowg putuskan tngok The Watch. Sbnarnya ktowg main tngok je (seriously), dan 5 minit pertama Nad smpai kata nk kluar pnggung...sebabnya cerita ni memang mnggunakan bhsa 18 tahun ke atas je boleh dngar.... dngan unsur lucah dselitkan dlm dialog2nya... ak plak mcm trgamam...nk kluar rugi tiket...jd ak snyum je bla Nad kta nk kluar. Tunggu punya tunggu...Alhamdulillah tak rugi tonton cerita ni...mang pecah perut ktowg gelak... 




Ak mls nk letak sinopsis, sebab nanti entry ni akan lagi dan lebih panjang......kowg Google je, msti jmpa..


xxx_zuezue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan