Sabtu, 29 November 2014

Hai!

Assalammualaikum,

                Lama aku berhenti menulis di sini, adakah aku baik-baik saja??. huhuhuhu.... ada yang bertanya ke di sini? Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, aku baik-baik saja. Meneruskan kehidupan sebagai seorang pelajar. Aku rasa setiap kali aku ke sini, aku akan menulis tentang kesukaran aku melanjutkan pelajaran. Ya sangat sukar!, sehingga walaupun aku rasa aku sudah berusaha bersungguh-sungguh, hasilnya tetap mengecewakan :(

                4 November yang lalu adalah ulang tahun kelahiran aku yang ke 22 tahun....eikk....betul ke 22 ni???....jap.....ermmmm........kira balik jap.....ermmm....ok betul 22 =_=' (selepas umur aku menginjak 18 tahun, aku ada kesukaran untuk mengingati umur sendiri...tak tipu...ni betul2 ni....sehinggakan bila orang tanya aku umur berapa?, aku akan ambil fon untuk congak balik umur sendiri....) =tutup muka malu=
Alhamdulillah....terima kasih kepada yang mengingati dan mendoakan diri ini.... aku sangat menghargai.... kepada mak....terima kasih sebab berkorban untuk angah sampai angah dah besar panjang ni....angah tau angah antara anak yang paling susah nak jaga  sebab selalu masuk hospital, n boleh tahan degil ni....tapi mak tetap bersabar. kepada ayah yang sentiasa berkorban membesarkan angah....memberi nasihat.....angah beruntung dapat mak dan ayah.... dan kepada abang dan adik ku yang comey....thanks ingat birthday angah....love you both gak.....

                    Kepada housemate kesayanganku....syira, ika, zarith, fatin, along n husna.... terima kasih kerana sentiasa ada masa aku memerlukan dan buat prank kat aku. Siap ada group whatsup lagi....huhuhu....nightmare aku bila ingat balik gambar yang kowg buh untuk profil pic group tu....seriously gambar tu buruk.....!!

                    ermmm....selain birthday aku...1/11 pulak, family aku datang dari kedah....cop....jangan salah sangka...,bukan untuk sambut birthday aku tapi untuk merisik kak lia... ya kak lia...InsyaAllah bulan 12 ni dia akan jadi sebahagian dari keluarga kami. Perasaan aku...? bercampur-baur....nak kata aku happy....yes aku happy tapi ada gak rasa sedih....aku pun tak tahu kenapa....mungkin aku rapat dengan abang kot....dan dia satu-satunya abang yang aku ada....well kami 3 beradik je....mungkin lah kesedihan tu lain macam sikit tapi walau apa pun aku happy untuk dia.

                Dan.......hari ni bila aku buka blog, aku perasan 1 benda.....blog yang aku suka baca dah menemui pengakhirannya.....hahahhaha...jangan salah faham....dia berpindah ke wordpress pulak...aku tak tahu sebab apa tapi sekurang-kurangnya dia tak berhenti menulis dan aku akan menyokong dia dari jauh.... good luck bro...!


  Sekian......

xxx_zuezue
                     



Tiada ulasan:

Catat Ulasan