Ahad, 25 Mac 2012

BaLiK !!

Bila akhir sem, perkara yang paling aku tak suka ialah kemas rumah bagi kosong... penat/ pening.... barang ni nak letak mna, mna yang kna bwk blik, mna yg tak...adoii...kdang2 aku lebih suka buat keja last minit sebab malasnya tak terasa sebab kalut nak balik. Dalam bas nanti keja aku tido je...hahahhaha tapi aku ni seorang pelupa...kejap lagi ada je yang tertinggal, terlupa la....mintak dijauhkan lah...

beg yg smpan stor

plastik hitam tu bkn smpah tau...


ok ada sehelai lagi baju...

Paper akhir pukul 2.15 pm sampai 4.15 pm...kmudian kemas2 sampai tunggu abang jmput pastu g stesyen bas dan bas pukul 12.00 tengah malam ni...dan kali ni ak tak balik keseorangan sebab syira pun ikut sekali tapi nanti dia singgah pineng la...

Best sebab ada dia, tak lah aku keseorangan macam patung batu kat dalam bas tu...


p/s : sudah untuk balik, sekarang fokus dengan exam petng ni dlu...!! doakan yang terbaik k...


xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan