Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Selasa, 6 Mac 2012

KeInDaHaN dUnIa..

Hari ni aku di PTAR lagi....seperti tiada apa yang mahu dibuat. Jadi aku mengisi otak aku dengan permandangan indah dunia supaya internet disini dimanfaatkan sepenuhnya...erm dulu istana yang indah di dunia, kini macam mana dengan permandangan indah dunia? kadang-kadang permandangan yang ada di dunia ini tidak menjangkau pemikiran kita, bertapa indah tempatnya...dan seperti aku cakap sebelum ini, keindahan sesuatu permandangan bukan pada gambar dan gambaran yang diberi tapi kita perlu ada disana dan tahu kenapa kita perlu berada disana yakni "bertujuan"...
sesetangah orang akan kata :
 " saja nak pergi..., dapat rehatkan minda..." 
atau pun
 "nanti boleh aku cakap kat orang aku dah pergi sana"

kerana bagi aku bila kita berada di suatu tempat yang asing atau cantik buat kita...ia sebenarnya membuka minda kita untuk sesuatu yang baru....aku bukan lah jenis orang yang suka keluar rumah tapi aku juga manusia biasa yang ada minat yang luar biasa iaitu ingin menjelajahi bumi "Allah SWT" ini...ingin mengambil gambar dan mengukir memori indah selagi nyawa di kandung badan....

Mekah



Puncak Himalaya Tibet 

Benteng Chittogarh, India

Cinque Terre, Riviera

College The Valleyfield

Machu Picchu





aku tahu korang semua dah mula berangan kan?? ada 12 tempat sebenarnya...tapi aku malas nak copy paste gambar jadi aku cadangkan korang pergilah melawat blog Tempat Dengan Permandangan Tercantik kerana disitulah sumber yang aku dapat...



tulus ikhlas berkongsi : xxx_zue zue

1 ulasan:

  1. asal malas nih zu??xmo2 gini..rajin2 kanlah..haha..:p

    BalasPadam