Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Isnin, 23 Julai 2012

PuAsA & PuLaNg

Assalammualaikum...,
Salam Ramadhan buat semua muslimin dan muslimat...tup...tup..tup.. sudah lengkap tiga hari aku berpuasa..., hari pertama bersama keluarga, kedua disamping assignmnt dan hari ini di samping kawan-kawan Akaunku yang bakal tamat belajar disini.. (ermmmm....sedih...T_T).
Walaupun hanya sehari dapat berbuka bersama keluarga, aku gembira...melihat kegembiraan mereka...jujur aku katakan yang sepanjang aku belajar di Shah Alam ni, aku tak pernah balik Kedah awal puasa...aku balik biasanya di hujung puasa, pakej sekali cuti raya...alasan penat!!, ye la...perjalanan balik ambil masa 5 jam, tapi dapat dok umah 2 malam je...erm tapi kali ni aku balik, aku dapat 2 1/2 malam....kira ok la tu...n macam biasa bila masa nak balik Shah Alam je...hati berat....semua lagu syahdu je main dalam kepala otak ni...nasib ak asyik fikir pasal assignmnt yang berlambak...jadi 'kureng' sikit la...


Sem ni menjadi sem yang sangat sebok bagi aku, kadang-kadang aku terfikir....bestnya kalau dapat cuti ni... cuti dengan hati yang aman...sebab banyak sangat benda yang aku nak kena fikir, buat keputusan dan macam2 lagi lah...tegas salah...tak tegas salah....sekarang senang aku malas nak layan yang suka uat hal ni... pape tak betul datang je tanya aku...senang...kalau betul salah, aku betulkan...kalau aku yakin aku betul...dan ko masih tak dapat menafikan yang aku betul...aku akan teruskan dengan keputusan aku... susah nak layan semua kepala.

# aku masih belajar membuat keputusan dengan betul dan tak menyesali dengan apa yang aku dah tetapkan/ lakukan


ermmm...memandangkan aku balik di awal bulan puasa, sudah semestinya aku bawa bekal....nak tau apa bekal aku...?

jeng.....jeng....jeng.....

SERUNDING DAGING & SAMBAL IKAN BILIS.....yum....yum...yum.... :D

terima kasih buat mak saya yang sangat...sangat....sangat....sangat....sangat...saya sayangi kerana telah menempah serunding kat kawan dia dari Kelantan (Kelantan tau...!!) dan sudi membuatkan saya sambal ikan bilis yang sangat....sangat.....sangat.....sangat....sangat....sedap!!  disamping membekalkan saya dengan milo & biskut takut saya tak ada makanan kat sini.... (terima kasih kat ayah saya juga...yang sangat...sangat...sangat....sangat....sangat...saya sayangi :P)



yang benar :
xxx_zue zue



2 ulasan:

  1. hye! remember me??? miss me??

    http://cintasampaisyurgaabadi.blogspot.com/...

    BalasPadam
  2. miss you a lot syg...hahahha :D

    BalasPadam