Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Isnin, 1 Oktober 2012

KeNaNgaN bArU yg TerPiLu

Assalammualaikum,
Makin dekat dngan final, makin buat hati ku resah...
pertama sebab...
nak exam, banyak assignmnt n kena buat yang terbaik sebab final kan...

kedua sebab...
tak lama lagi aku InsyaAllah bakal tinggalkan semua di sini dan mencipta kenangan baru... sedangkan aku telah merindukan kenangan-kenangan yang baru tercipta antara kau dan aku

hishh.... jangan salah sangka... 'antara kau dan aku' bermaksud antara aku dan rakan2 aku... dulu aku rasa 2 tahun setengah suatu masa yang sangat panjang tapi kini terasa sangat2 pendek...

disini aku mengenali kegigihan dan semangat kental Ana atau Faezatul Farhana, rakan yang selalu menemaniku dari aku sem 1 lagi... suka duka kami bersama. Aku sering rindu dia bila kami cuti panjang... dan aku juga pendengar setia dia...

disini aku mengenali Komander Kesatria yang membawa aku mengenali 5 orang sahabat susah senangku dan 3 hero setia... kami pernah rasa susah, senang, fobia bersama... bergaduh jangan cerita...tu bagai perasa tambahan yang menyedapkan lagi makanan... tanpa Komander, mungkin aku tak akan mengenali mereka... atau mungkin tak akan rapat dengan mereka... Syira, Nad, Ika, Nik, dan Pijo.... dan hero2 komander iaitu Iwan, Esman dan Shiro... dan tak lupa juga adik tunggal kami, Suhaila Yay!! akhirnya kita bertahan sampai skrang... kita dapat buktikan yang kita boleh... sebab kita masih brgelar Komander Kesatria hingga kita sem akhir ni walaupun pernah terdetik dihati mahu mengakhirinya...

#selingan : Pada Sue, kak zue harap awk bleh jga kompeni dngan baik lepas ni... awak je harapan kami untuk jaga kompeni N untuk adik2 baru awak nanti...


Dulu aku takut aku tak akan berjaya hingga ke akhirnya... aku takut akulah yang akan mengalah di pertengahan peperangan...dan aku masih berharap aku bukan dikalangannya... dan aku akan berjaya... untuk emak dan ayah!!

aktiviti bersama geng komander


Sem 4 : g modul pun ngan geng komander

sue ngan nik xda dlm pic ni

bersama Khabir Baktiar pengarah Nur Kasih

g tengok teater tuk sokong Syira yg pegang watak 'Sabariah'


me n friends as a Comander

me with ika, syira & noni at the end of the show

us...with a lot of joy and smile...!!


xxx_zuezue






Tiada ulasan:

Catat Ulasan