Rabu, 17 Oktober 2012

BiCaRa Si Senget

Assalammualaikum,

Stress betul aku dengan blog aku ni, aku tak tau sama ada blog atau laptop ak yang problem tapi bla buka blog msti da wall paper je....tulisan n smua hiasan tak keluar termasuk blog owg lain juga... Mang calon nak kena campak juga laptop aku ni... nasib saya sayang awak lagi 'babyblue'. OKAY...memang saya sangat2 sayang awak...sebab tu saya berani cakap je tapi jentik awak pun saya tak pernah buat.....drama sangat..... =_='


Sebenarnya, dari pagi tadi aku teringat-ingat perbualan antara aku dengan pijo n nad dan sowg pelakon tambahan yang muncul saat2 akhir iaitu syira pasal gelaran pada anak2 nanti...hahahaha... jangan nak fikir kotor atau pape yang nagetif eikk...masa tu ktowg bosan tahap gaban dan nad yang mulakan segalanya... yang best nya kitowg mula bahagikan gelaran ikut personaliti masing2...dan aku dapat gelaran 'Bonda'.. comel kan? hahahaha 

Tapi macam tak leh caya sebab masa tu pijo pn join ktowg dok merepek.....hahhahaha...banyak kenangan kitowg dan apa-apa pun aku sangat berterima kasih pada komander, yang buatkan aku mngenali diowg dan mencipta kenangan bersama...


# sekarang ni syira ngan nad dok uat touching plak kat twitter, hahahaha... macam bdak2...nasib tak ada depan mata, mau nya ak langgarkan aje kepala diowg tu...nak gaduh sangat... pastu aku plak dok layan.... konon touching sama...hahahha... bukan nk merajuk pun sebenarnya.... saja gatal...hahahha... :D

xxx_zuezue





Tiada ulasan:

Catat Ulasan