Selasa, 13 November 2012

Kisah Aku

Assalammualaikum,

Perasaan sekarang ialah happy/gembira sebab dapat buka blog sendiri setelah sekian lama, entah macam mana ak lupa email gmail ak....email rasmi aku ialah yahoo...jadi jarang sangt buka gmail...kan dah lupa...ish..ish..ish...

Kedua sebab aku secara rasminya sudah tamat diploma...Alhamdulillah... secara jujurnya...masa nak buka email tuk tengok keputusan...aku gementar sangat2....rasa macam nak letak jantung kat luar dulu pastu baru masuk kan balik... (nak gambarkan bertapa gementarnya aku masa tu), sehinggakan lepas tengok keputusan aku menangis...bukan sebab gagal tapi sebab ak tak sangka ap yg ak dpt setelah segala kesusahan yang aku alami...syukur sangt.... :D

Baru-baru ni aku sekeluarga kecuali abang sulung aku...pergi ke Pantai Merdeka setelah balik kampung Aruah nenek di Bagan Dalam, punya la tak tau nk pergi mana.... tapi nak dijadikan cerita ayah bawak kitowg pergi ke kampung berdekatan untuk makan mee udang yang special kat situ...ermm...yum...yum...mang sedap tak terkira la... dan yang penting kami juga dihidangkan dengan permandangan yang cukup cantik... aku pun tak sangka akan sampai kat situ... tapi 1 benda yang spoi mood masa tu...iaitu masa kitowang makan, tuan kedai kata, da orang jumpa mayat tengah laut....dok pakai kain batik...masa aku balik...mayat tak mendarat lagi jadi tak sempat la nak tengok...huhuhu..







udang yg baru d'tangkap


mee udang....yum....yummm....yummm

ketam bercili


Tiada ulasan:

Catat Ulasan