Selasa, 12 Mac 2013

New Chapter


Assalammualaikum,

Macam dah lama aku meninggalkan blog ni, latest update pun sikit2 je...sekadar meng-update apa yang patut dan tak sempat pun nak bercerita panjang... bukannya apa....tetiba rasa macam padat je minggu2 aku as studern sekarang...

Mungkin disebabkan aku sekarang dah jadi studern digree... semuanya cepat dan pantas tambah2 assignmnt....minggu pertama pn dah dapat kerja... Kejutan budaya gak aku ni...

Apa yang buat aku happy ialah bila subjek2 yang aku belajar sekarang lebih detail, lebih menyuruh dan tentunya lebih mencabar....Boleh ke aku? InsyaAllah... Doa kan lah k...

Cabaran yang kedua ialah... ramai kawan2 aku dah lanjutkan pelajaran dalam bidang yang lain...tapi bagi aku tu bukan masalah sangt...memang satu cabaran...tapi aku tak rasa aku boleh lumpuh hanya kerana cabaran itu... Semuanya perlu kekuatan dalaman untuk terus bertahan dalam bidang yang aku minat....

Yang aku perlu sekarang hanya restu Allah SWT dan orang tua yang sentiasa menyokong aku...(Alhamdulillah) dan kawan2 yang walaupun tak dapat bersama aku tapi tetap memberi semangat untuk aku perjuangkan sesuatu yang sudah aku mulakan....



xxx_zuezue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan