Khamis, 24 November 2011

Momen & Pengalaman

Terasa lama tak mengemaskini blog ni....mungkin tak ada idea atau terlalu sibuk menjalankan tugas yang diberi....apa-apa pun alasan yang ada difikiran ini....aku tetap mahu blog ini dipenuhi idea, pengalaman, luahan hati supaya dapat menjadi pengajaran atau berkongsi apa yang perlu dikongsi.....sebenarnya sedang aku menulis entry ini, aku bersama abang tengah menunggu ketibaan keluarga kami tercinta dari kedah sebelum sama-sama bergerak pergi ke lapangan terbang dan meneruskan perjalanan ke China....

Jangan tak tahu, inilah kali pertama aku naik kapal terbang dan keluar dari Malaysia tanah tercinta ku ini....oleh sebab itu aku ada bawak buku untuk catatkan momen2 indah disamping camera untuk membuktikan kesahihan cerita aku....semangat tak aku...harap2 aku tidak lupa cara menulis bila sampai di China nanti sebab aku takut bila sampai Malaysia baru aku teringat yang aku telah melupakan buku kesayangan aku tu.....

Nampak sangat aku betul2 teruja dengan pengalaman ini kan?, sejujurnya memang aku sangat2 teruja....tak sabar untuk mengalami pengalaman yang bakal menjemput aku di sana nanti....terutama dapat mengalami sendiri musim sejuk yang dari dulu aku impikan untuk merasanya sendiri disamping dapat melihat sendiri tembok besar china yang menjadi kebanggaan dunia....stadium sarang burung....teh china, sutera dan macam-macam lagi.....

Salam Sayang : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan