Khamis, 1 Disember 2011

TuLiSaN kEpEnAtAn....

Sorry sebab meninggalkan blog ni seminggu lamanya....lama ke? macam tak je kan...sebab aku pernah tinggalkan blog ini selama sebulan dan tak ada orang yang rindu dengan tulisan aku...sedih tak...hahhahaha... ari ni sangat penat plus dehydrated tu pasal aku rasa nak demam ni...tapi tak pe....ubat ada....cuma nak ngan tak nak makan je.....(aku suka lupa sebenarnya) macam mna dengan percutian ku? sangat memuaskan walaupun penat sangat2....kalau ikut hati..nak aje aku terus balik kedah dan datang balik puncak ari ahad tapi fikirkan kos perjalanan...aku kuatkan hati untuk datang puncak tanpa balik kedah... tentang China nanti aku cerita...sebab belum ada mood lagi....dan mestilah sangat panjang ceritanya....

love : zue_zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan