Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Sabtu, 11 Mei 2013

CiRi-CiRi LeLaKi IdAmAn

Salam,
Hari tu, masuk2 je rumah, housemate tanya pasal ciri-ciri lelaki idaman aku....ermmm....tett... aku yang tengah blurr dan penat memanjat tangga hingga ke tingkat 4 ni terkedu. Akhirnya aku cuma jawab 'entah, tak pernah fikir pun...," huhuhuhu....

Sejujurnya memang tak pernah fikir pun... sebab bagi aku kalau jodoh tu dah depan mata, ciri-ciri yang kita susun bukan main susah tu akan ditolak ke tepi dengan senang hati.....nak tau bila orang perempuan tu akan fikir balik tentang ciri2 lelaki idaman dia?, bila dia bergaduh dengan pakwe dia....masa tu lah macam2 keluar...hahahahahha....aku tak ada pengalaman tapi orang disekeliling banyak mengajar aku tentang kehidupan. Sebab tu aku gelarkan diri aku 'Pemerhati Kehidupan'....hahahahaha.....walaupun aku diam,  tapi sebenarnya banyak benda yang bermain dan menyinggah di fikiran....sebab tu walaupun aku berseorangan (seperti sekarang, berseorang di ruang tamu ni) tapi fikiran aku melayang, bukan berangan  tapi berfikir.... :D




xxx_zuezue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan