Jumaat, 14 Jun 2013

KeJuT & KeJuTaN

Salam,
Wahh....macam terasa lama je tak update blog....huhuhu.... Serious aku kata sepanjang bergelar Pelajar Digree ni aku terkena kejutan budaya... Semua benda susah dan mencabar...dan memang perlukan pengalaman. Aku rasa kalaulah diploma dulu aku bukan di sini, mungkin banyak benda juga aku kena kejar...tu lah orang kata...beza yang berpengalaman atau baru....

Assignmnt, test dan exam sangat sebati dengan pelajar bila nak dekat akhir2 sem ni dan aku.... =PENING= dengan semua itu sekarang ni..... :S

Tapi....
Dalam banyak2 benda yang aku tengah pening sekarang, ada satu benda buatkan aku happy sensorang.... 

KIM JONG KOOK datang MALAYSIA!!....WAHOOOOO!!!!


= dancing.......dancing.... :D.=

Ok fine!! aku bukan dapat pi jumpa dia depan mata pun tapi sekurang-kurangnya dapat la dengar temu ramah dia kat radio apa yang dia rasa pasal Malaysia....ok jeles tul pada smua owg yg dpt jmpa dia....T_T 




sedang menanti news from KimJongKookOppa :P : xxx_zuezue


Tiada ulasan:

Catat Ulasan