Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Ahad, 15 Januari 2012

KeJuT tIdUr....

Setiap kali bertukar roomate....ada je yg mngadu takut nk bangunkan aku...huhuhuhuuhu... ye ak mudah terjaga kalau orang kejutkan dan kadang-kadang orang tak panggil nama aku lagi aku dah terjaga tapi aku biarkan dulu baru aku bangun (tektik). Kadang-kadang cara aku bangun tu buat diorang takut sebab biasanya aku akan terkejut dan terus duduk....adakalanya aku sebenarnya tak terkejut pun tapi sebab dah terbiasa jadi aku tak dapat kawal reaksi tu.... Disebabkan aku mudah bangun berbanding adik-beradikku yang lain, setiap kali mak atau ayah kejutkan kami tiga beradik.....diorang mesti pilih aku untuk dikejut dahulu dan meminta aku bangunkan abang dan adik, tapi sebenarnya kalau diorang pilih untuk bangunkan adik dulu sekalipun aku akan tetap bangun dulu (sebab kalau kat rumah, aku tidur sebilik dengan adik)...erm.....agak complicated ayat aku tapi aku harap korang faham...tapi semuanya bergantung....kalau aku penat sangat...kadang-kadang kena 4 atau 6 kali jugak panggil nama aku baru aku bangun....bila tidur pulak, sejuk sangat pun aku terjaga.....panas sangat pun aku akan terjaga....hahahaha...tak aman kan hidup aku masa tidur?....tapi semuanya bergantung pada individu....

p/s: khamis ni ada star chat kat hotfm ngan Siti Nurhaliza....pukul 11 pagi....aku pulak ada kelas....ermm... :-(


: xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan