Rabu, 4 Disember 2013

TiAdA jAwApAn

Salam,

Apabila mengalami kesusahan, kepayahan. Aku selalu menasihati diri....
'semua ni akan mematangkan kau untuk menjalani hari esok,'
Mungkin sesetengah orang, rezekinya murah untuk harta benda tapi bukan pada jodoh atau kasih sayang keluarga dan hakikatnya manusia tidak pernah bersyukur kerana Allah SWT tak akan bagi kelengkapan padanya melainkan dia terasa sempurna atau lengkap hidupnya kerana dia berasa bersyukur...


Banyak perubahan berlaku disekelilingku, banyak benda berubah dan banyak benda yang kadang2 telah biasa dibuat pada aku sehingga aku rasa benda tu membebankan diri aku sendiri kerana aku hanya berdiam diri. Masih bolehkah memegang kata
 'Berdiam diri adalah lebih baik dari berkata-kata?'


Aku sendiri tiada jawapan pasti....

xxx_zuezue



Tiada ulasan:

Catat Ulasan