Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Isnin, 8 Ogos 2011

DeMaM kAh....

Dalam 40 minit sebelum berbuka tadi, kepala aku mula menganggu pemikiran yang sedang berjalan walaupun pagi tadi tekak dah rasa perit. Nafas pun terasa panas....arhh.......hatiku kuat menyatakan aku nak deman kalau aku tak minum banyak air tuk malam ni sebab ini lah benda yang terjadi bulan lepas yang menyebabkan aku kena tahan kat pusat kesihatan. Tapi bila berbuka tadi, hilang sikit ketidak selesaan itu bila ramai kawan2 datang berbuka bersama di rumah. sangat meriah, bagaikan ada pesta. Selain celoteh dan ketawa riang dikongsi bersama, tidak lupa juga makanan masing-masing bertukar tangan merasa sorang sikit......aku rasa bagaikan bersama adik-beradik yang ramai......lepas je semua dah balik, aku terus mendapatkan bekas ubat2 aku, untuk mencapai panadol dan ubat selsema...sungguh kepala ak sampai sekarang bermain gendang entah irama dan lagu apa........tapi aku tetap gagahkan tangan menulis...sebab  apa ak tak pasti.......walaupun baru 20 minit badan ini bermain air tadi bagi mengurangkan suhu badan, kini ia kembali dalam keadaan tadi walaupun sudah berkurangan sedikit.....huhuhuhhu...kalau boleh aku tak nak demam....banyak benda nak kena fikir sekarang....assignment pun banyak tak siap lagi......




** walaupun dalam keadaan tak selesa, kalau sekali dah menulis...memang susah nak berhenti.....










beri senyuman walau dipanah sembilu : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan