Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Selasa, 16 Ogos 2011

SeNyUmAn TiBa - TiBa


Dengar je tajuk, mungkin korang masih kabur dengan isi kandungannya tapi lepas tengok gambar ni korang akan dapat jawapannya...

aku yang dalam bulatan merah tu....cute tak..hehehehehe



buka je fb pada kira-kira tengahari tadi, gambar ini berjaya buat aku senyum sorang2 arhh sesungguh nya aku tak da simpanan gambar ni sebab masa tu aku beli gambar aku sorang je pakai jubah biru tu ngan latar belakang kain merah dengan tangan pegang skrol kosong....dan yang buat aku nak tergelaknya ialah, balik kedah hari tu aku selalu terfikir dan salahkan diri sendiri kenapa waktu tadika dulu aku tak beli gambar ni....sebab sekarang aku hampir terlupa wajah2 rakan-rakan ku masa ni...sungguh.!! satu demi satu kenangan dimainkan kembali dalam panggung otak ku kini....aku rindu kenangan dulu, aku rindu kediaman aku kat Kuala Lumpur dulu....aku rindu sekolah tadika dan sekolah rendah aku kat sana.....dan yang penting aku rindu kawan-kawan aku....MakMah yang menjaga aku dari kecil, auntie yang sempat mengajar aku sekejap dan menganggap aku macam anaknya....kalau aku senaraikan semua, memang tak habis....apa-apa pun aku berharap sangat dapat jumpa mereka kembali....walau hanya seketika...




** terima kasih kepada insan yang tag gambar ni kat fb tdi...hilang segala stress aku...



bercerita kisah pelangi : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan