Khamis, 11 Ogos 2011

Kenangan Puasa I

Tanggal 10 ogos 2011, hari bermakna dan bersejarah buat aku sebagai seorang yang bergelar rakyat Malaysia. KENAPA?? kerana aku dapat menatap sendiri wajah Yang Di-Pertuan Agong Malaysia iaitu Sultan Mizan dan Permaisuri Agong bersama puteri comel mereka (aku rasa puteri bongsu mereka). Kemuncak kegembiraan aku apabila aku dapat bersalaman dan bertugas untuk Permaisuri Agong.....huhuhuhuhu.....best sangat (ni baru jumpa Agong, lau jumpa siti aku tak tau macam mna...hihihihihi) dan dapat bersembahyang tarawih bersama  mereka...walaupun tugas aku kali ni tidak berapa berat sangat, tapi sempat juga la merasa dibenci orang disebabkan menjalankan tugas......mula-mula tu sedih juga la...tapi lepas tu aku cakap pada diri sendiri yang aku menjalankan tugas dengan sebaik mungkin.....kalau nak marah atau apa-apa ke lantak korang la....aku bukan suruh korang buat benda tak baik pun.....hanya suruh tulis nama korang sendiri dan bukan nama kawan je pun...


GAMBAR?? sorry la kamera tak ada dengan aku, jadi semua kenangan hanya menghiasi dalam minda aku sahaja......tetiba aku berangan dapat hadiah camera pada hari lahir aku....erm...siapa la yang nak bagi eik..?? tunggu je la nampaknya.........


Kenangan Abadi:  xxx_ zue zue 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan