Khamis, 29 September 2011

BiLa CuTi TeRuS cUtI...

Salam semua yang sudi meluangkan masa untuk membaca blog yang tak seberapa ni....dah lama rasanya tak update benda-benda baru dalam blog ni kan....( tengah perasan banyak yg baca)
sebenarnya aku tengah cuti sem ni...erm cepat je masa berlalu kan...dah nak naik sem 4....erm..takut gak ni...aku ni pun bukan cuti besa2...tapi aku da exam muet pulak lepas ni...perasaan...?
boleh cool lagi..hahahhahaha...tapi kadang2 bila otak tengah tak tau nak fikir apa.....mula la dia nak fikir yang bukan2....lepas tu mula la aku nak fikir pasal malu, al maklum la...aku ambil exam kat sekolah lama aku iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Pasir, dan agak ramai kawan2 lama aku masuk tingkatan 6 dan ambil muet sekali dengan aku...adoii...malu nya....kalau la dapat speaking sekali dengan kawan2 lelaki...arhhh....mau nak jerit aku....malu...!!
Okay sekarang aku patut tak payah fikir pasal tu, nanti otak aku akan mencari satu topik untuk memberi tekanan pada aku....

Dalam banyak2 perkara yang aku tengah rindu, salah satunya aku tengah rindu nak baca komik Detective Conan (jilid baru), adoii bila la nak keluar....bila keluar pergi jalan2 dengan adik ke, mata aku mesti melilau mencari terutama kat kedai buku....kalau dulu popular tapi sekarang hampehh......hari tu aku pergi ada sampai jilid 45 je????!!! itu pun tak lengkap......aku nak jilid 73 tau.....45 aku dah ada....!! bagi aku Conan je yang dapat mengisi masa lapangku dengan gembira, disebabkan terlalu rindu...ari tu aku pasang semua DVD conan yang aku ada (xda la bnyak sangat, da 8 je).
aku suka membaca, sebab membaca kadang-kadang memberi aku inspirasi baru untuk menulis tapi aku tak berapa suka novel cinta ni (kadang2 kalau terdesak, layan jugak), sebab aku suka novel yang misteri....ada ke?? aku yakin ada tapi susah nak jumpa terutama kalau novel melayu ni...adoii... kisah Sherlock Homes pun banyak yang bahasa inggeris.....aku sempat baca dan cara penyampaian nya sangat2 aku suka walaupun aku rasa Sherlock Homes tu belagak nak mampus, arhhh....bestnya kalau novel kisah penyiasatan macam tu senang nak cari.... okay  senang cerita walau aku tak reti nak menyiasat tapi aku suka kisah penyiasatan dan tidak hairanlah Detective Conan menjadi kegilaan aku....

Okay, aku rasa macam cukup sampai sini je aku mengarang....kalau ikut kan hati mau tulis berjela lagi.....hahahhaha...



Salam Sayang : xxx_zue zue



Tiada ulasan:

Catat Ulasan