Rabu, 21 September 2011

Salam semua, agak lama aku meninggalkan blog kesayangan ini, ye la sibuk dengan assignmnt dan final exam lagi...okay sekarang aku dah ada kat rumah kesayangan kat Sungai Petani Kedah...ramai orang marah sebab aku balik awal sangat,.....hehehehhe...sorry la korang,.....dh beli tiket bas awal nak buat mcam mana....

Balik2 je aku diberi moto baru khas untuk aku berjalan-jalan waktu cuti macam ni, tapi aku hanya dapat guna masa amik adik kat sekolah je sebab log untuk moto tak da lagi...moto baru kalau tak kunci kat sini memang cari nahas la.....malam pun terpaksa letak moto dalam rumah....okay aku tau aku kena bersabar dalam bab ni....sebab nak harap aku beli kunci sendiri...macam tak reti la....hehehehehe...(tpi mungkin aku boleh cari sendiri kalau aku nak...:-P)

okay pape pun sem ini berakhir dengan banyak cabaran dan rintangan yang aku rasa banyak yang memberi pengajaran, aku harap masa akan datang membuatkan aku lebih matang dalam menghadapi masalah dan tidak gelabah....(itu penting)


a lot of love : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan