Khamis, 29 September 2011

oHhH.....tIdAk...SITI.....!!!

Aku tak tahu kenapa tetapi tiba2 terasa nak update blog lagi jadi aku update la, satu yang sangat merugikan hari ini apabila aku terlepas sesi temubual bersama Dato' Siti Nurhaliza kat hotfm tadi...bila aku buka je tadi...siti nya dah tak ada....tu la asyik dengan cite Boboiboy sangat......tapi mana aku tahu ari ni ada temu bual dengan Dato Siti, tapi sempat juga la aku melalak dengar lagu siti tadi...hahahhaha......itu la jadinya kalau dah duduk sorang kat dalam rumah ni....

okay, aku sekarang macam dah tak tau nak tulis apa dalam ni....tapi nak update jugak macam mana?? nak menulis katanya tapi tak tahu mana hala tuju tulisan.....kalau la aku tengah bawa kereta, sah2 la sesat kat hujung dunia..hehehehhe...nasib tak da lesen kereta......da lesen moto je...tu pun setakat ni tak pernah sesat......sebab aku tak berani nak mencuba kalau aku tak tahu, bukannya apa kat Sungai Petani ni kalau guna jalan dalam...dalam sangat la pulak dah......


sebenarnya update kali ni nak bercerita tentang bertapa frust nye aku sebab tak dapat tengok Siti kat hotfm tadi, tapi tak perasan dah keluar topik...hehehehhe...okay la sampai sini je tulisan aku (Alhamdulillah jumpa titik noktah,hehehhehehe), nanti kalau tangan gatal nak menulis, aku update lagi k...
bubbye....Wassalam



Salam Sayang : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan