Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Selasa, 17 April 2012

AkU sAyAnG kOrAnG !!

Banyak rintangan yang di lalui bersama...suka, duka, ketawa, gembira, bergaduh, bertengkar, salah faham, marah, tak puas hati...banyak berlaku antara kami...tapi bagi aku itu lumrah kehidupan manusia kerana aku juga insan biasa yang kadang2 hanyut dalam kemarahan yang bagai api menyala....tapi jauh disudut hati aku amat menghargai kehadiran mereka dalam hidupku...mereka banyak mengubah aku ke arah fasa remaja yang semakin matang dan semakin mengenali dunia kehidupan...

Aku rindu keriuhan suara NAD bergurau dengan SYIRA
Aku rindu suara mengada PIJO yang jarang dapat di dengar
Aku rindu kelantangan suara NIK bercerita
Aku rindu ketajaman kata-kata IKA dan gurauannya

ya aku rindu mereka dan sem depan merupakan sem terakhir (mungkin) aku bersama mereka...


Jangan risau...aku tak pernah lupakan kawan2ku dari kompeni B... sem depan mereka dah tiada didepan mata...walaupun tidak semua aku rapat tapi mereka sangat mesra dengan aku macam dah lama mengenaliku...

WARDAH dengan sikap mengambil beratnya
ANA dengan perwatakan cute nya
SASA yang kadang-kadang tak dapat beza bila dia marah atau bergurau
RADZIAH yang macam budak2 tapi kalu marah...takut aku
DIBA yang comel lagi cute
BELLA dengan sikap selamber dia
IKA KATIMIN yang mengada-ngada yang cute
FIONA yang selalu mencari DIBA
AIN yang tegas tapi comel je
FIZA dengan drama korea dia..
IZYAN yang selalu malu dan merah muka kalu buat benda pelik2 kat dia
SAADAH yang senang diajak bersembang
KD yang selalu dengan Kak Nilam kesayangannya
TZ yang jarang sekali dapat ku lihat mukanya sem lepas
TY yang selalu melawat ke bilik aku dengan WARDAH

korang sebahagian dalam hidup aku, menghiasi dan menceriakan hari-hariku di Puncak Perdana...menjadi sebahagian sebab kenapa aku masih KOMANDER KESATRIA UiTM sehingga sekarang... kita pernah lalui masa cerah dan gelap bersama dan korang sentiasa disamping aku saat aku memerlukan tempat berpegang sebelum terjatuh menyembah bumi... walau pun nanti kita jauh... aku yakin banyak cara untuk kekalkan hubungan persahabatan ini... SAYANG KORANG SELAMANYA...!!


masa persembahan utk Dinner komander

Kawan2 dari kompeni N


Ain dan Sasa


keluarga Besar Komander Puncak Perdana




Ati, TY & TZ

Me!! cantik tak mata aku?...hahahha

Ika AHmad

Pertama kali keluar overnight bersama

Syira Osman


Aku, Syira & Pijo

Nad

Syira, Pijo, Aku & Nik

Aku bersama Wardah


keluarga besar aku di rumah 5D11


gambar sebelum turun bertugas..

Syira & Nad


Kakak kesayanganku Kak Kama & Kak Aisyah


semasa sambutan Hari Raya tahun lepas..


Salam Sayang : xxx_zuezue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan