Isnin, 3 Oktober 2011

AkHiRnYa BeRtUkAr......

Blog ni akhirnya bertukar wajah lagi, tapi Conan tetap dihati...
hahahhahaha....
tak payah nak cita la...korang mesti dah malas nak tahu kan...hihihi....
tapi aku tengok macam tak ada yang berubah kecuali 
wall paper dan cartoon cute kat sebelah kiri ni
.....erm.....
masih tak ada idea lain...walaupun aku berpuas hati dengan wall paper tapi aku macam tersedar dari lena ada yang masih tak berubah......hihihihihi.....tak idea la....

itu baru bab idea....
kalau korang perasan semua post aku kebelakangan ni merepek....(macam la korang baca kan...) mungkin sebab aku bosan duduk kat rumah...adoii......
besok cikgu kesayangan aku suruh aku pergi sekolah... ni yang aku lemah ni...segan la....dah la aku sorang2...sapa nak teman?? 
kalau tak pergi macam nak tempah maut je.....




k la....salam sayang untuk semua yang membaca...

xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan