Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Ahad, 11 Disember 2011

BaByLoN.....

Pernah dengar tentang babylon? yg digelar taman tergantung dan salah satu tempat yang tersenarai sebagai benda ajaib dunia....erm.....dalam buku sejarah tingkatan 5 pun ada menyentuh pasal benda ni....nak tau tak...pertama kali ak dengar nama dan gelaran yang diberi mcm2 bnda indah yang brmain dalam fikiran.... tmbahan pula bila melihat ilustrasi kat teks book tu...lagi la otak ak brputar laju dan teringin nak tahu apa yang menyebabkan ia digelar taman tergantung.....dan tertanya-tnya ia masih wujud sampai sekarang ke? okay jujurnya...sekarang jugak aku rasa nak terbang ke sana dan melihat dan membuktikan kenyataan.....nasib baiklah aku bukan orang kaya yang petik jari je semua dapat.......tak banyak gambar2 yang dapat aku cari...untuk memperbaiki pandangan atau ilustrasi pertama aku pada sesuatu yang bernama babylon... mungkin aku tak cukup pandai menggunakan internet kot......pape pun korang2 yang tau maklumat psal babylon lebih daripada maklumat asas...tolong la kongsi2 kan kat aku ni....yang penting gambar original babylon....


MaSiH bElAjAr : xxx_ zue_zue



Tiada ulasan:

Catat Ulasan