Khamis, 13 Oktober 2011

HaI uMur.....

Salam..... Alhamdulillah hari ini aku masih bernyawa lagi bagi menempuhi hari-hari yang mendatang dengan penuh kesyukuran.... sebenarnya baru sebentar tadi post status fb seseorang menarik perhatian aku...post dia lebih kurang macam ni
 'umo aku dah 18, tp xpnah list kan adiah yg aku nk sgt2.... thun depn, ak akn list-kan.... pe ampa pduli, ak pnya list bukn ampa pnya !!! wueeeeeekkkkkkkkkk'

Aku bukan nak list kan hadiah yang aku nak untuk birthday aku tahun ni tapi angka umur tu yang sebenarnya menarik perhatian aku......erm...korang tau tak kadang-kadang aku terlupa bahawa umur aku dah nak masuk 19 tahun ( sekali lagi aku tegaskan umur aku baru 18 selagi hari lahir aku belum menjelma...) kadang-kadang aku terpaksa membuat pengiraan takut aku salah...erm.....agak teruk rasanya bila lupa umur sendiri...tambahan saat2 genting iaitu semasa orang tanya pasal umur....sah2 aku gagap nak jawab sebab kena fikir dulu....padahal dah nak dekat akhir tahun dah....mungkin aku tak sedar aku dah makin meningkat remaja....hai zue..sedar la sikit...


okay la....sampai sini je post kali ni....kalau da yang terlintas...aku cerita lagi....bubbye...salam...

xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan