Isnin, 3 Oktober 2011

My CoNaN iS mY LiFe

Salam semua......ari ni tiba2 je aku ada idea nak update pasal apa...jeng2....
aku baru je kemas almari khas untuk buku-buku kesayangan aku
....jeng...jeng...jeng...
iaitu rak khas untuk komik detektif conan, novel dan buku sherlock homes......
dan tak lupa jugak dvd conan......tak pe la....dari aku melalut panjang lebar...ni aku persembahkan gambar2 yang aku tangkap ari tu.....

mula2 susunan pertama, novel diikuti conan


pastu susunan yg kedua, msih lagi conan.....

dah nak penuh dah.....cukup ke???

ni pulak edisi drama pentas....satu tajuk da 2 buku je iaitu A & B

ni pun sama, tapi tajuk lain....

ni juga...

dan ni juga.....

sah2 la tak muat kan.....sebab tu la kena susun mcm ni pulak....

ni pulak koleksi DVD Conan yg aku ada...tak banyak pun....

koleksi Sherlock Homes...bahasa melayu punya....hihihihi

ni la hasilnya setelah disusun semula, sebenarnya tak ada yang berubah pun .....cuma jilid dia je yang tidak mengikut
urutan sebab banyak tangan yang menyentuh, jadi aku terpaksa susun semula rak khas aku ni......sebab mata aku agak sakit bila tengok komik  dan buku2 kesayangan aku ni litang pukang.....tak rajin pun boleh jadi rajin... :-P




okay...ni je la post aku untuk kali ni, kalau ada idea lain aku update lagi k....

Salam Sayang : xxx_zue zue


Tiada ulasan:

Catat Ulasan