Isnin, 24 Oktober 2011

My BiRtHDay.... and My Wish....

 Hanya 11 hari lagi genap la umurku 19 tahun..... apa yang aku harapkan?
- dapat result exam yang gempak
- lebih matang dalam membuat keputusan atau menyelesaikan masalah
- hidup  yang sentiasa diberkati
- selalu memberikan kasih sayang kepada orang yang sepatutnya terutama keluarga  dan kawan-kawan.


Bab hadiah pulak aku tak pasti perlu atau tak aku senaraikan disini sebab bagi aku apa yang aku inginkan tidak lebih sekadar nafsu yang ingin memiliki tapi percaya atau tak...hanya dua benda sahaja dalam kepala otak aku ni yang aku inginkan yang sebenarnya dah lama aku pendam sejak 5 tahun kebelakangan ini iaitu camera dan handphone flit yang nipis dan comel warna biru....


apa-apa pun terima kasih kerana membaca.....apa yang penting doa kalian yang mengharapkan kebahagiaan aku sudah cukup memadai......sayang korang...


love : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan