Selasa, 21 Jun 2011

CaBaRaN sEm 3

BERLAKON!! 
di atas pentas dan disaksikan oleh rakan-rakanku yang lain...
bukan hanya rakan-rakan kelas aku sahaja tapi semua kelas part 3 diploma....
OMG
....skrip, lakonan, props dan idea pun sendiri...aisey...walaupun ak agak happy bila idea skrip aku diterima oleh rakan-rakan ku yang lain setelah kami berlima 
bersepakat memilih sinopsis cerita yang bagus antara kelima-lima kami 
(ak tak terlibat langsung dalam pemilihan idea skrip ni),
 tapi BERLAKON...ho..ho...ho....mengigil bila dengar ayat itu...aku diploma artistic writing ok....bukannya diploma theatre...
aiyo...
setakat buat skrip dan bagi idea untuk skrip aku mengaku aku memang boleh tapi kalau berlakon, aku tak tau apa akan jadi...malu kot....
sem 1 ari tu pun aku hanya di kehendaki berlakon dihadapan kelas aku yang hanya ada 38 orang sahaja, ni nak berlakon di hadapan rakan-rakan yang hampir 300 - 400
 orang tu....erm.....takut2..itu yang aku rasakan sekarang...jangan sampai bila tiba tarikh nya aku demam sudah...markah tu...






cAbArAn AdAlAh KeLoPaK bUnGa KeHiDuPaN : xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan