Zulaykha Zuhayra

Zulaykha Zuhayra

Rabu, 22 Jun 2011

hArI iNi AkU.....

Detik yang sangat indah bila kita dapat merasakan pencapaian dalam hidup, walaupun hanya sedikit tapi tetap ada walaupun orang sekeliling tidak perasan. Diri ini sentiasa senyum bila mengenangkan ada peningkatan dalam diri.....hihihihihii..tu cita masa ak turun padang kawad tadi..hihihi...malam ni ak rancang nak buat sedikit kerja, tapi mengantuk mula menyerang.....adoii....mata ak dah berair dah ni menandakan penat dan mengantuk  ( sambil pikir turun padang kawad tadi penat sangat ke sampai ak perlu mengantuk sekarang??...erm...) bila dah mengantuk, mata ak mang selalunya layu @ kuyu.... keputusan pun selalunya pasrah n muka pun masam je......tapi memandang ak xnak tangguh2 keja ak pergi la uat kerja ak kejap ( g print je pun, tapi jauh gak tempat print tu....) tapi sebelum tu  g makan dulu ngan kawan. Order nasi goreng ikan masin, ngan telur dada bukan nya nasi goreng ikan masin ngan telur garam  tau...(kalau dah garam tu faham2 je la)... akhirnya ak habiskan lah nasi ngan perasaan sebal kat hati....dan biarkan telur menjadi perhiasan kerana memang ak tak mampu habiskan...hihihi...dah la tengah mengantuk dah time tu...sabar je la...


smile with xxx_zue zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan